Livet är svårt utan dig

Alla inlägg under maj 2012

Av Evin Fotbolltjejen - 29 maj 2012 15:10

Sjuk =<

Av Evin Fotbolltjejen - 29 maj 2012 14:58

Ali vafan har hänt med dig?

Du säger sånna ord man inte kan beskriva!!!

Du hämtar en hel gäng på mig!!

Och så säger du förlåt,Tror du jag ska förlåta dig eller??

Förut så vare mycket bättre när jag inte kännde dig!!!

Men nu är livet fan sämst!

Och ni tjejer i min klass det här är till er 

(Vafan äre me er? Jag är inte kär i Ali så lägg av)

Och det här är till Ali igen!!!

Snälla sluta!! Vill du att jag ska dö för du hjälpa mig

För det är inte så lätt bara så du vet det!!!

Tänker sluta Engelskaskolan om du börjar!!!

Ali snälla bara så du vet du beteer dig som en Idiot!!

Liksom en fråga:

Äru en Idiot eller leker du en?

Har AD-HD just nu!!!!!!!!!

Men kan du lägga av !!

Jag kanske förlåter dig den dagen jag dör!

Men inte just nu!!!!!!!

Kanske jag förlåter dig imorn!!

Men det krävs mycket bara så du vet!

Vet du hur ont det gjorde ner du ooch ditt gäng kasta stenar på mig eller!

Jag har gråtit över 1000 gånger idag =_=




Betee dig som alla andra!!


Okej daaa förlåter dig!!!


Men prata inte med mig eller försök bahh strunta i mig!





Aja...... Herrå

Av Evin Fotbolltjejen - 28 maj 2012 17:56

                 Min blogg mina regler
  • Kommentera snällt.
  • Sprid ej rykten om mig eller min blogg
  • Dela utt min blogg´s hemsida på din
  • Hacka ej!!
  • Rekomendera min blogg
  • Rösta
  • Kommentera in mitt utseende om något fult
  • Hacka er inte på mig
  • Lura mig inte
Aja så det var överdrivana regler men nöj er!

Av Evin Fotbolltjejen - 28 maj 2012 17:44

Hej!

Jag kommer att skriva inlägg med ett anurlunda färg det kan va vad som helst!!

Och det jag skrev till Ritta att tyeep jag skrev med rött text för att jag menade det..

Men bara så ni vet menar allt annat också Tax Filip osv....


Men aja har huvudvärk,Orkar tyeep inte...

Liksom tjejerna i min klass skrek fett mycket -.-


Ps detta var bara ett överdrivet inlägg ;)

Av Evin Fotbolltjejen - 28 maj 2012 17:36

Ritta du betyder jätte mycket,♥

Och jag skriver detta med rött färg,,♥

För det kommer från hjärtat.♥

Men när jag tänker tillbaka till den tiden vi slogs.♥

Redan då vet jag att det inte blir vi två ♥

Du är så underbar♥,

Du ä den man kan vända sig till när allt går fel,♥

O bara så du vet: UTAN DIG ÄR JAG INTE HEL♥






I ♥ You Ritta!!!

Av Evin Fotbolltjejen - 28 maj 2012 17:27

Mmmm...Jag skrev att jag ej kommer skriva mer om Filip men....



Här kommer 1 bild av han! År tyyep 2011 eller något...

P.s  han kanske it va berädd när han blev fottad!!!




 

Av Evin Fotbolltjejen - 27 maj 2012 00:40

Loreen du vann....!!!

Jag älskar dig du är sveriges stjärna hoppas du förstår!!!!

Liksom du VANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!♥

Av Evin Fotbolltjejen - 26 maj 2012 22:34

Älskar dig F****!!!!

Du vet vem du är..

Och 3 månaders tid med dig har gått...  

Lite om mig ♥


Tjoo jag heter Evin..är 11 år gammal och bor i Linköping!Jag går i en fucking bråk skola som heter Rosendalsskolan liksom....
Och så har jag Någon så är ej singel! Aja herrå! det här var typ allt jag skulle skriva om!


Väkommen in i Evins värld -.

Ställ en fråga till mig ♥

5 besvarade frågor

Rösta här Baby ♥

Vad är jag?
 Sexig
 Söt
 Gullig
 Fin
 Snygg
 Het
 Ful

Min kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen om du vill hitta något ♥

Senaste inläggen av mig ♥

Kategorier ♥

Arkiv => ♥

RSS ♥

Besökare ♥

Fotbolltjejjen ♥

Hej jag är Fotbolltjejjen ♥

 

Och jag lskar mina vänner ♥

Fotboll är livet ♥

Fotbolltjejjen ♥

Jag tänker inte ångra mig,

Jag är den jag är...

Låt mig va för jag har faktist ändrat på mig en gång pga er!!

Evin

Här      kommer     jag     i   högra      hörnet     !!

 

Lycklig

Lycklig


Ovido - Quiz & Flashcards